Monday, February 12, 2007

Tower.


Pencil sketch. 1996. Copyright Dreamworks.

10 comments:

blabla said...

wow! That's awesome! Love the design and the level of detail.

Alfred Llupia said...

I´m amazed with your artworks!great job,with your consent i link your blog to my favourites!!greetings Luc

patrick mate said...

Luc je n'ai jamais vu ces dessins,merci de les avoir mis sur ton blog.

Luc Desmarchelier said...

De rien Patrick, c'est bien l'interet de pouvoir remettrec en liberte tous ces pauvres condamnes a l'obscurite des portofolios.

Alfred, permission granted with pleasure. Cheers.

Goro, thank you.

Benjamin Plouffe said...

TRESTRESTRESTRES beau.. vraiment bien execute'... J'suis tellement content d'avoir trouve' ton blog!!! Bon travail. Ill link you and come back to see more!

craig said...

woah....these posts are fantastic. Top one is very organic

Luc Desmarchelier said...

Merci Benjamin.
Thank you Craig.
Cheers.

Ben Mauro said...

these last two are absolutely stunning. thanks.

Anonymous said...

Luc, je decouvre ton travail, je le trouve superbe, tes idees et la precision constante, quelque soit ton outil... Les crayonnes sont ! Merci de partager ca.
je te linkerais dans les prochains jours, avec ton autorisation...

Luc Desmarchelier said...

Thanks Ben.
Merci Laurent... avec plaisir.
Cheers.